My Style Mallivalmennus starttaa ensi viikolla - Aamu ja Lilian kertovat odotuksiaan mallin töistä


Kevään 2024 My Style Mallivalmennus alkaa ensi viikolla! Jos olet miettinyt valmennukseen lähtemistä, nyt on viimeiset hetket hakea mukaan, sillä vapaita paikkoja on enää pari jäljellä! 

Katso täältä tulevan valmennuksen aikataulut sekä sisällöt. 
Samalta sivulta löydät myös ohjeet kuinka voit hakea mukaan Mallivalmennukseen.

Seuraavaksi syksyn 2023 Mallivalmennukseen osallistuneet Aamu ja Lilian kertovat omin sanoin heidän kokemuksensa valmennuksesta sekä mitä he toivovat tulevilta mallin töiltä. 
Aamu ja Lilian ovat upeita mallin alkuja, ja olemme erittäin iloisia kun olemme saaneet heidät mukaan toimintaamme!

---


Aamu, 15 nauttii yhdessä tekemisestä ja hän on kaunis sisältä sekä ulkoa. Aamun rauhallisuus ja lempeys ovat piirteitä, joita ihailemme. Aamusta huokuu innostus mallin töitä kohtaan ja hän antaa aina kaikkensa oli tilanne mikä tahansa.

1. Mikä sai sinut hakeutumaan malliksi?
"Olin aluksi kiinnostunut runway walk -näytösten katsomisesta. Sitä kautta kiinnostuin mallin töistä, ja aloin harjoitella mallikävelyitä ja kuvissa olemista."

2. Miten olet kokenut Mallivalmennuksen?
"Olen saanut paljon kehuja sekä minua on tuettu ja autettu. Sain myös paljon vinkkejä miten jatkaa harjoittelua."

3. Mikä oli parasta Mallivalmennuksessa?
"Minun mielestä parhainta on ollut hyvä ilmapiiri ja se tunnelma ja jännitys takahuoneessa ennen esiintymistä. Olen nauttinut myös mallina olemisesta ja esiintymisestä."

4. Mitä odotuksia sinulla on tulevasta mallin työstä, jota tulet tekemään Fashion Unitilla?
"Haluaisin kehittyä vielä lisää ja oppia uutta. Sekä toivoisin näkeväni itseni myöhemmin isommassa rooleissa mallina jopa Suomen ulkopuolella."

---


Lilian, 13 on muut huomioon ottava, auttavainen sekä aurinkoinen persoona. Lilianin rohkeus ja innokkuus ovat tehneet meihin vaikutuksen jo lyhyessä ajassa. Myös Lilianista huokuu sisäinen ja ulkoinen kauneus.

1. Mikä sai sinut hakeutumaan malliksi?

"Olen pitänyt pienestä lähtien kuvissa olemisesta ja esiintymisestä ja se on minulle luontevaa."



2. Miten olet kokenut Mallivalmennuksen?
"Minun mielestä harjoituksissa on ollut hyvä ilmapiiri ja minua on autettu oikeaoppisessa mallikävelyssä ja olen saanut olla oma itseni kaikissa tilanteissa."

3. Mikä oli parasta Mallivalmennuksessa?
"Parhainta mallivalmennuksessa on ollut mielestäni se, että ihmiset ympärilläni ovat olleet mukavia sekä tunnelma on ollut iloinen ja positiivinen. Mallikoulussa ei ole tarvinnut jännittää omana itsenä olemista."

4. Mitä odotuksia sinulla on tulevasta mallin työstä, jota tulet tekemään Fashion Unitilla?
"Haluaisin saada uusia kokemuksia ja päästä myöhemmin kuvattavaksi ulkomaille."


Kommentit