Tervetuloa upea aikuismalli Ulla!

Tänään pääsette lukemaan tulevan aikuismallimme Ullan kokemuksia syksyn 2023 Mallivalmennuksesta sekä odotuksia tulevilta mallin töiltä. 
Ullan energisyys, elämänmyönteisyys sekä upea olemus teki meihin heti vaikutuksen. 
Tervetuloa Ulla!



 1. Mikä sai sinut hakeutumaan malliksi?

"Olen tehnyt pienimuotoisesti mallin töitä jo teinistä alkaen, mutta nyt halusin päivittää ja lisätä osaamistani eri osa-alueilla.

Työskentely kameran edessä ja erilaisten ihmisten kanssa on ollut aina minulle jollakin tasolla helppoa ja luontaista.

Haluan oppia alasta enemmän ja saada uusia kokemuksia vielä tässäkin iässä ja koen, että minulla voisi olla vielä annettavaa tällä saralla."

---

2. Miten olet kokenut Mallivalmennuksen?

"Mallivalmennus on ollut mielenkiintoinen matka ja paljon uutta olen saanut oppia ja kokea. Mallina emme varmastikaan ole koskaan täysin valmiita ja työ vaatiikin jatkuvaa oppimista ja ennen kaikkea oikeanlaista asennetta. 

Valmennuksessa jokainen meistä on otettu lämpimästi vastaan juuri sellaisena kuin olemme ja tätä onkin korostettu meille pitkin matkaa.

Paljon hyödyllistä tietoa olen matkan varrella saanut, joka tulee heijastumaan varmasti omaan työhönikin sekä ihan yleisesti omaan elämääni. 

Meistä on välitetty suurella sydämellä ja koen saaneeni rutkasti myös kannustusta valmennuksen aikana.

Tärkeää on ollut saada myös rakentavaa palautetta, se edesauttaa kehittymään tällä alalla. Olen kokenut, että Fashion Unit haluaa aidosti auttaa mallikokelaita kehittymään ja tukea urakehityksessä.
Fashion Unitilla on myös selkeä arvopohja, joka näkyy heidän työskentelyssään vastuullisuutena ja välittämisenä."





3. Mitä odotat valmennuksen päätöstilaisuudelta?

"Päätöstilaisuus tulee varmasti olemaan ikimuistoinen. Meitä on hienosti briifattu, kannustettu ja valmisteltu päätöstilaisuutta varten ja sen eteen on Fashion Unit kyllä kovasti panostanut. 
Päätöstilaisuuteen osallistumme ryhmänä, joka varmasti puhaltaa yhteen hiileen ja me kaikki autamme ja tuemme toinen toisiamme.

Saamme tuoda parhaat puolemme esiin ja varmasti tulemme nauttimaan lavalla olosta. Toivon, että tilaisuuden tärkeys heijastuu myös sinne juhlavieraille saakka, jotka ovat tulleet meitä sinne kannustamaan. 

Toivon, että pystyisin luomaan myös asiakkaillemme kuvan, kuinka innoissamme tästä kaikesta olemme ja kuinka tärkeänä mallin työtä pidämme. Toivottavasti pystyisin herättämään myös asiakkaissa mielenkiintoa omana itsenäni."

---

4. Mikä on ollut parasta Mallivalmennuksessa? Jos mahdollista, kerro miksi.

"Parasta valmennuksessa on ehdottomasti ollut kannustaminen ja omien vahvuuksien esiin tuominen. Malliporukka on ollut tiivis ja malliyhteisössä vallitsee aina lämmin tunnelma ja ennen kaikkea turvallinen ja välitön ympäristö harjoitella asioita. Rikkautta on ollut myös ryhmän laaja ikähaitari - siitä on ollut hyötyä varmasti meille kaikille. 

Valmennus on ollut monipuolinen ja kokonaisvaltainen ja oppeja voi hyvin soveltaa omaan henkilökohtaiseenkin elämään.

Olemme päässeet harjoittelemaan myös näytöstyöskentelyä ja tämä onkin ollut mielestäni erittäin mielenkiintoista, koska se on omalta kohdaltani jäänyt kokonaisuudessaan melko vähäiseksi aiemmilta vuosilta."




5. Mitä ajatuksia herättää aikuismallin työ, jota tulet tekemään Fashion Unitilla?

"On hienoa, että olen päässyt mukaan Fashion Unitille malliksi. Työ edellyttää ennen kaikkea itsestä huolehtimista ja trendien seuraamista. Mielenkiinnolla odotan, millaisia mahdollisuuksia valmennus minulle avaa, olen avoin kaikelle.

Näytöksiä olen tehnyt aiemmin verrattain vähän, mutta nyt Fashion Unitilla niitä olen saanut harjoitella ja varmuutta niihin on tullut nyt enemmän. 

Tykkään tehdä erilaisia kuvauksia ja näytöksiä ja olen tulevaisuuden suhteen avoin kaikelle ja käytettävissä erilaisiin projekteihin. Vaikka ikääkin on jo karttunut, silti minun ikäisiä malleja edelleen haetaan erilaisiin mainosprojekteihin, ym., tämä on hieno asia.

Toivon saavani tehdä vielä yhteistyötä erilaisten yritysten ja toimeksiantajien kanssa, sillä koen minulla olevan vielä paljon annettavaa tälle alalle. Työ vaatii myös oma-aloitteisuutta ja joustavuutta, totta kai myös asiakkaan kunnioittamista ja erittäin hyviä ryhmätyötaitoja. 

Ihanaa, että olen löytänyt teidät Fashion Unit ja saanut liittyä joukkoonne, tästä on hyvä jatkaa...❤"





Kommentit