FU mallin Sofian palaute ja kokemukset

Kuva: Antti Kotiranta


Mallimaailman sanotaan olevan kova ja kylmä, eikä käy kieltäminen, sitä se myös osaa olla.

Johannan omat kokemukset nuoruudesta mallimaailman julmuudesta ovat osaltaan ohjanneet perustamaan mallitoimiston, joka perustuu pehmeisiin ja toista kunnioittaviin arvoihin!

Tämä on yksi suurin asia, jota Fashion Unit pyrkii toiminnallaan muuttamaan.

Kenenkään itsevarmuutta tai omanarvon tuntoa ei haluta romuttaa. Päinvastoin - kunnioittaminen, itsevarmuuden vahvistaminen ja ennen kaikkea niiden parhaiden puolien korostaminen ovat asioita, joita vaalimme Fashion Unitilla.

Malli joutuu työssään kokemaan myös painetta kiireen alla, mutta kun perustukset ovat rakennettu hyvin eli malli luottaa itseensä ja arvostaa itseään, myös paineen sietää paremmin!

Haluamme vahvistaa toimimaan yhteisen päämäärän eteen, kannustavaan ja toisia tukevaan ilmapiiriin. Keskinäistä kilpailua pyritään kaikin keinoin välttämään. Jokainen on yksilönä arvokas ja uniikki - muotteja ei ole!

Saimme aivan mielettömän kauniin palautteen malliltamme Sofialta, kiitos siitä! Palaute vahvisti myös meille, että olemme onnistuneet tavoitteessamme! ❤️


Lue kuvan alta Sofian palaute ja kokemukset mallina toimimisesta Fashion Unitilla!


Kuva: Pasi Hakala / Studio Varjo


"Moi Johanna!
Niin helposti unohtuu jakaa sulle ja FU:lle sitä kiitollisuutta, arvostusta ja ihailua mitä koen. Ja jotenkin aina aattelee, että kyllä ne ihmiset sen sanomattakin tietää ja huomaa, mutta pitäis enemmän kyllä suoraan sanoa. Joten nyt haluun ihan suoraan tulla sanomaan! Ens vuonna 10 vuotta FU:lla, mikä on siis melkein puolet mun elämästä.

Ensinnäkin mä ihailen sua. Miten määrätietoinen ja rohkea oot. Miten jaksat niin paljon ja miten osaat ottaa aina kaikki tilanteet haltuun, sitä on uskomatonta seurata vierestä. Kunnon bosslady, vau.

Samalla niin ihmisläheinen, lämmin, kannustava ja ymmärtäväinen. Hyvä esimerkki siitä: sun katse ja läsnäolo rauhoitti ja tsemppasi mua Miss Jyväskylä kisassa niin paljon, etten edes osaa selittää, kiitos.

Fashion Unitilla oon saanut kasvaa sellaisessa ympäristössä, missä meihin luotetaan ja uskotaan. Oon oppinut työntekoon, missä painottuu yhdessä tekemisen tärkeys ja itsensä kehittäminen. 
Yhdessä ja sydämellä!

Se on se, mikä aidosti näkyy ja tuntuu FU:lla joka kerta kun tehdään jotain. Oon saanut tosi paljon itsevarmuutta ja rohkeutta, upeita ihmisiä mun elämään ja paljon paljon enemmänkin. Myös sellaisia asioita mitä en edes huomaa tai tajua. Mä en ihan oikeesti ois tässä missä oon nyt ilman sua ja FU:ta. Kiitos sulle ja FU:lle, että annoit mulle silloin noin 10 vuotta sitten mahdollisuuden alkaa tekemään sitä mitä rakastan. Kiitos, että luotat ja uskot muhun edelleen ja tarjoat upeita mahdollisuuksia.
❤️ Arvostan sitä kovasti."


Kuva: Antti Kotiranta





Kommentit