Annin kuulumisia harjoittelusta kesä 2023

Moikka! Harjoitteluani on nyt kulunut noin kuukausi ja tämä aika on avartanut silmiäni malli- ja tapahtumatoimiston työstä hyvin paljon. Työskentely on osittain ollut sellaista mitä osasin ajatella, mutta moni asia on tullut myös uutena ja yllätyksenä!

Olen päässyt tutustumaan monipuolisesti Fashion Unitin toimintaan ja joka päivä olen oppinut jotakin uutta. Olen saanut toivomaani kokemusta sekä alasta että markkinoinnista. Harjoittelupaikka on siis ollut hyvin mieluinen ja juuri itselleni sekä omiin tavoitteisiini sopiva. 



Näiden viikkojen aikana olen päässyt suunnittelemaan ja toteuttamaan blogi- ja somepostauksia, vierailemaan yhteistyöyrityksissä, kuvaamaan videoita, osallistumaan palavereihin sekä tekemään paljon tapahtumiin ja erityisesti Muotipäiviin liittyvää suunnittelua. 

Päällimmäisenä ajatuksena minulla on kokonaisuudessaan se, kuinka paljon asioita Fashion Unitin sisällä tehdään. Nimittäin se kaikki suunnittelu mikä ei näy ulkopuolelle. 

Tätä kaikkea on ollut todella mielenkiintoista seurata, sillä ennen harjoittelua en yhtään osannut aavistaa, että esimerkiksi tapahtuman järjestäminen vaatii näinkin monta vaihetta! 

Tähän liittyen yllätyksenä on tullut esimerkiksi se, että asiakkaita ja yhteistyökumppaneita käydään tapaamassa livenä, tapahtuman järjestämisessä on monia osapuolia sekä tietoa on valtava määrä useassa tiedostossa ja kansiossa, joten kaikki pitää muistaa päivittää ja pitää ajantasalla.

Innolla siis odotan tapahtumien lopputulosta ja onnistumista kaiken suunnittelun ja kovan työn jälkeen!

Olen jo tähän mennessä päässyt tekemään mielenkiintoisia asioita, joten en malta odottaa mihin kaikkeen pääsen harjoittelun loppuaikana vielä osallistumaan!


Terkuin, 

Anni


Kommentit