Esittelyssä harjoittelijamme Anni!


Moikka!
 Nimeni on Anni, ja olen 22-vuotias liiketalouden opiskelija Jyväskylästä. Toimin harjoittelijana Fashion Unitilla toukokuun 2023 lopusta marraskuun loppuun saakka. Opiskelen liiketaloutta kolmatta vuotta, ja tavoitteenani on valmistua tradenomiksi jouluna 2023. Opinnoissani olen suuntautunut markkinointiin ja erityisesti minua kiinnostaa digimarkkinointi, sosiaalinen media ja sisällöntuotanto. 


Näin ilmoituksen Fashion Unitin avoimesta harjoittelupaikasta kouluni verkkosivustolla (JAMK), ja päädyin hakemaan, sillä markkinoinnin lisäksi olen hyvin kiinnostunut muodista sekä tapahtumien suunnittelusta ja järjestämisestä. Vaikka itse alalta minulla ei vielä ole työkokemusta, olen innokas oppimaan uutta ja haluan päästä tutustumaan alaan kokonaisuudessaan. 

Vapaa-ajallani tykkään viettää aikaa läheisten sekä koirani kanssa ja liikkua eri tavoin. Lisäksi toimin sosiaalisen median sisällöntuottajana Instagramissa, jonne tuotan pääasiassa muotiin liittyvää sisältöä ja teen yhteistöitä erilaisten yritysten kanssa. Eläimet, matkustaminen ja uusien kokemuksien saaminen ovat lähellä sydäntäni. Muoti on kiinnostanut minua jo pitkään, ja tykkään esimerkiksi seurata uusimpia muotitrendejä ja yhdistellä sekä luoda erilaisia asukokonaisuuksia. 


Harjoittelulta odotan paljon uuden oppimista, käytännön kokemuksen saamista ja omien taitojen kehittämistä. Uskon, että harjoittelu Fashion Unitilla antaa loistavan alun uralleni markkinoinnin parissa. 







Kommentit