Esittelyssä harjoittelijamme Vilma!

Moikka! Olen Vilma, 21-vuotias kulttuurituotannon opiskelija. Olen alun perin kotoisin Lohjalta, mutta muutin opintojeni perässä tänne Jyväskylään syksyllä 2021. Olen Fashion Unitilla harkassa nyt toukokuun lopun tienoihin ja tähän asti on ollut tosi kivaa oppia uutta tältä alalta. Sain kuulla Fashion Unitista kouluni kautta ja siitä inspiroituneena hain tänne harkkaan. Malli- ja muotiala on minulle vielä aika uusi tuttavuus, mutta ala kiinnostaa todella paljon!



Päädyin kulttuurituottajan opintoihin rakkaudestani taidetta kohtaan ja haluan luoda siitä itselleni uran. Taidetta on niin monenlaista ja myös vaatetus on mielestäni suuressa osassa tätä. Tykkään ilmaista itseäni vaatetuksen avulla ja oma tyylini on rento sekä tykkään oversized tyyppisistä vaatteista.


Muita minun vapaa-ajan lempparijuttuja on lukeminen, leffojen ja sarjojen katselu, maalaaminen, kavereiden kanssa hengailu ja ulkoilu. Rakastan myös matkustamista ja uusiin kulttuureihin tutustumista, joten aina mahdollisuuden saapuessa olen valmis reissuun! Perheelläni on kaksi koiraa ja olen harrastanut ratsastusta noin 12 vuotta, joten olen myös todella eläinrakas luonteeltani. Hevosharrastus on hieman jäänyt muuton ja opintojen takia, mutta palaan varmasti sen pariin vielä uudestaan.


Uskon, että saan Fashion Unitista monipuolisia, jännittäviä ja mieleenpainuvia kokemuksia, joista on varmasti hyötyä myös tulevaisuudessa.

Odotan harjoittelulta erityisesti tapahtumia eri kaupungeissa ja alan ammattilaisten kanssa verkostoitumista!

Kommentit