Esittelyssä harjoittelijamme Jutta

Moikka!
Olen Jutta ja otan Fashion Unitin blogin haltuun kesäksi.
Suoritan kesän aikana viimeisen harjoittelujaksoni Fashion Unitilla ja kirjoitan samalla
opinnäytetyötä, jonka aiheena on lyhyesti muotoiltuna Fashion Unitin yritysasiakkaiden asiakastyytyväisyys heidän palveluihinsa. Opiskelen viimeistä vuotta restonomiksi ja kärkenäni on matkailun opinnot, jonka myötä olen erityisesti kiinnostunut tapahtumien tuottamisesta ja toivonkin tulevaisuudessa työllistyväni kyseiselle alalle. Aiemmin olen suorittanut liiketalouden perustutkinnon ja ylioppilastutkinnon sekä työskennellyt kaupan alalla pääosin myyjänä. Harjoittelussa työtehtäviini kuuluvat sosiaalisen median päivittäminen, tapahtuma-avustajan tehtävät ja olen myös mukana suunnittelutyössä ja auttelen niissä asioissa, joissa minua tarvitaan.



Olen 23-vuotias, luonteeltani tiedonjanoinen, rento ja helposti innostuva. Muoti ja hyvinvointi ovat aina olleet kiinnostuksen kohteitani, joten siksi olen hyvin innoissani tästä mahdollisuudesta tutustua Fashion Unitin toimintaan ja kyseiseen alaan. Fashion Unit on minulle tuttu, sillä olen käynyt mallivalmennuksen ollessani 15-vuotias. On ollut nostalgista osallistua uusien mallivalmennettavien valmennuspäiviin ja muistella omaa valmennusta lämmöllä ja kuinka se vaikutti ainoastaan positiivisesti omaan itsetuntooni ja kuinka pääsin sen myötä ulos kuorestani. Olen jo nyt päässyt osallistumaan uusien palveluiden toteuttamiseen ja seuraamaan kuinka Fashion Unit uudistaa palveluitaan etävalmennuksiin. Odotan innolla tulevaa muodin kesää!

Kommentit