UUDEN HARJOITTELIJAN KUULUMISET JA MENNEITÄ TAPAHTUMIA

Hei! Olen Hanna, kolmannen vuoden liiketalouden opiskelija Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Erikoistun opinnoissani muotiin ja vähittäiskauppaan. Olen Fashion Unitilla opintoihini liittyvässä harjoittelussa koko kesän, aivan syyskuuhun asti. Muoti on lähellä sydäntäni ja opintojeni aikana olen erityisesti kiinnostunut tapahtumien järjestämisestä. Harjoittelua on kulunut nyt viisi viikkoa ja olen päässyt näkemään ja kokemaan valtavan paljon. Heti ensimmäisinä päivinä minut otettiin mukaan palavereihin ja tapaamisiin. Päivien päätteeksi olin väsynyt ja pää pyörällä kaikesta uudesta, mutta kuitenkin valtavan onnellinen.


Olen päässyt tutustumaan mallitoimiston erilaisiin työtehtäviin laajassa skaalassa. Näitä ovat muun muassa kuvauksiin osallistuminen, asiakasrekisterin täyttäminen, sosiaalisen median ylläpitäminen ja My Style -mallivalmennuksissa avustaminen. Erityisesti mallivalmennuksissa olen päässyt sukeltamaan maailmaan, joka ei ole ollut ennestään tuttu. Olen omaksunut paljon uutta liittyen mallien töihin ja jopa oppinut tuntemaan itseäni paremmin.

Torstaina 20.4. pääsin seuraamaan ja olemaan mukana muotinäytöksen järjestämisessä Jyväskylän Pukumiehessä. Näytöksessä esiteltiin kevään trendejä arkeen ja juhlaan. Tilanne oli minulle aivan uusi ja seurasinkin näytöstä suu auki ja silmät loistaen. Kaikki sujui loistavasti ja koko tiimi puhalsi yhteen hiileen.

Kuva Studio Varjo

Torstaina 27.4. järjestimme uusien toimitilojen avajaiset Tapionkadulla. Ohjelmassa oli aamubrunssi yhteistyötahojen kanssa, tietoa toimiston uusista tuulista ja yllätysohjelmaa. Brunssi alkoi kello 08:30 ja kello 10:00 eteenpäin toimistolla oli avoimet ovet jokaiselle. Avajaisien valmisteluihin osallistuessani sain ensimakua tapahtumien järjestämisestä. Vaikka kyseessä oli Fashion Unitin mittapuulla pieni tapahtuma, oli muistettavaa ja hoidettavaa todella paljon! Päivä oli todella onnistunut ja saimme paljon kiitosta. Itseäni lämmitti erityisesti se, että moni jäi viettämään toimistoomme aikaa klo 10 jälkeenkin. Tämä kertoi siitä, että ihmiset viihtyivät!

Kuva By Emmi
Kirjoittanut Hanna Kämäräinen

Kommentit