Fashion Unitin kesäharjoittelija Meri kertoo harjoittelukokemuksistaan


Fashion Unitilla kesän harjoittelussa ollut Meri palaa takaisin koulun penkille. Haastattelimme Meriä ja kyselimme hänen fiiliksiään viime kesän harjoittelujaksosta.

1. Kuka olet ja mitä kautta olet tullut Fashion Unitille?
- Olen Meri ja opiskelen Jyväskylän ammattikorkeakoulussa matkailualaa. Teen kouluni ensimmäistä harjoittelua ja otin itse yhteyttä Fashion Unitiin ja kysyin itselleni harjoittelupaikkaa.

2. Minkälaisia töitä olet päässyt tekemään Fashion Unitilla?
-Olen päässyt tekemään todella erilaisia juttuja, lähes joka päivä jotain uutta. Olen muun muassa pitänyt yllä sähköisiä medioita kuten blogia ja Facebook-sivustoa, koordinoinut tapahtumia, suunnitellut ja ideoinut tapahtumasisältöjä ja somisteita sekä toiminut markkinointi- ja pr-tehtävissä.

3. Mikä on oma suhteesi muotiin?
-Olen kiinnostunut muodista ja seuraan sitä melko paljon esimerkiksi lehdistä, netistä ja kadulta. Olen myös itse töissä vaatekaupassa. Pidän ihmisistä joilla on omanlaisensa persoonallinen tyyli.

4. Mikä oli jännittävin hetki harjoittelusi aikana?
-Harjottelun aikana on ollut monta kivaa ja jännää hetkeä ja olen saanut kokea paljon uusia juttuja, mutta päällimmäiseksi mieleeni on jäänyt se kun pääsin mukaan tekemään tv- ja radiomainosta. Koko viime kesästä on jäänyt hyvä fiilis ja olen oppinut paljon uutta.

Fashion Unit kiittää Meriä hänen antamastaan työpanoksesta Fashion Unitiin, sekä Muotipäivien rakentumiseen!

Kommentit